جهرم|دیدار با امام جمعه,فرماندار و بازدید از مرکز تحت نظارت  و دیدار با همکار بازنشسته  شهرستان توسط مدیر کل بهزیستی فارس

دیدار هوشیار مدیر کل بهزیستی استان فارس با کودکان و پرسنل مرکز علی ابن ابیطالب ع شهرستان جهرم,نشست جداگانه با فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان و دیدار مدیر کل و همراهان با همکار بازنشسته در ادامه برنامه های سفر مدیر کل به شهرستان جهرم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جهرم، با حضور هوشیار مدیر کل بهزیستی استان، آزرمی معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت‌های مردمی و اشتغال، سلیم مشاور اجرایی مدیر کل و خرد سرپرست اداره طی نشستی با فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم، در خصوص صدور مجوز کمپ های ترک اعتیاد، ساماندهی کودکان کار خیابانی به بحث و گفتگو پرداختند.
در ادامه هوشیار به موضوعات مرتبط از سوی فرمانداری ویژه شهرستان به عنوان مطالبات شهرستانی مواردی مطرح و به اهمیت برگزاری شوراهایی که ریاست آن به عهده فرماندار ویژه و با دبیری بهزیستی شهرستان برگزار می شود تاکید نمود.
آزرمی  نیز به نهضت ملی مسکن ویژه مددجویان اشاره کرد و در خصوص تسریع در صدور مجوز مراکز قول همکاری داد.
در پایان توسط مدیر کل بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس از خرد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جهرم، تقدیر شد.

دیدارمدیر کل بهزیستی  و همراهان  با امام جمعه شهرستان جهرم در ادامه انجام شد.

طی این نشست، خرد سرپرست اداره گزارش فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۲ را  ارائه نمود.
دیدار مدیر کل با همکار بازنشسته اداره بهزیستی شهرستان جهرمنیز در این سفر یک روزه انجام شد:
 در دومین برنامه ی حضور مدیر کل استان فارس در جهرم، در راستای تکریم از کارکنان بازنشسته، مدیر کل و همراهان با یکی از کارکنان بازنشسته این شهرستان دیدار و با اهداء لوح تقدیر، از زحمات ایشان تجلیل نمودند.

کد خبر 103194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد