اولین نشست تخصصی مشترک بهزیستی و دانشگاه شیراز با موضوع دوران نوجوانی،آسیب ها و نقش خانواده برگزار شد

نشست تخصصی دوران نوجوانی،آسیب ها و نقش خانواده با همکاری معاونت امور اجتماعی بهزیستی فارس و مرکز پژوهشی آسیب های اجتماعی دانشگاه شیراز  با حضور مدیر کل،معاون امور اجتماعی،معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس، دکتر طبیعی رییس دانشکده اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز ،کارشناسان مسئول و کارشناسان ستادی بهزیستی فارس برگزار شد

هوشیار،مدیر کل بهزیستی فارس در این نشست،ضمن ابراز خرسندی از این همکاری مشترک گفت؛در مبحث آسیب ها باید همه ی مسئولان دغدغه مند باشند و علم اساتید دانشگاه در کنار تجربه و کار عملی کارشناسان بهزیستی می تواند کاملا موثر واقع شود.
مدیر کل بهزیستی فارس بر حاکم شدن فضای همدلی و همراهی در خانواده به عنوان یکی از  راه حل های رفع چالش های دوران بلوغ و نوجوانی تاکید کرد.
دکتر طبیعی رئیس دانشکده اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز نیز بر ادامه دار شدن این همکاری مشترک تاکید کرد و گفت؛ از آن جایی که بهزیستی در صف اول برخورد با آسیب های اجتماعی است ، همکاری بهزیستی و دانشگاه،این امکان را به مرکز آسیب های اجتماعی و تحقیقاتی ما می دهد که آسیب ها را عملا رصد و بررسی کنیم.
 در ادامه این نشست محمودیان معاون امور اجتماعی به عنوان مجری نشست به پرسش سوالات کلیدی و راهگشا از اساتید حاضر با موضوع دوران نوجوانی ،آسیب ها و نقش خانواده پرداخت.
 دکتر خسروی عضو هیات علمی دانشگاه شیراز،ساسانی مدیر مدرسه تخصصی تربیت علوی ،دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز و دکتر فرمانی مسئول مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس به عنوان اساتید و مدرسین این نشست به پاسخگویی سوالات و توضیح موارد مطرح شده در خصوص موضوع نشست پرداختند.

کد خبر 103188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد