مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی از مدیر و کارکنان حوزه حراست تقدیر کرد.

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از مدیر و کارکنان حوزه حراست تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی، 

مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن  قدردانی از زحمات مجموعه حراست، این مجموعه را چشم نظام و بهزیستی در صیانت از اهداف و برنامه های سازمان عنوان کرد.

محمدپوری گفت :اهتمام ویژه و تلاش‌های کارکنان حراست بهزیستی آذربایجان غربی  برای تحقق اهداف راهبردی مبنی بر حراست تصمیم ساز، اثر گذار و پاسخگو در راستای اصلاح و تقویت امور، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: *حراست موضعی است که قرار گرفتن در آن مسئولیتی خطیر را متوجه هر فرد می‌کند* گفت :مجموعه حراست می‌بایست آن‌ چنان قوی و قدرتمند عمل کند که خود در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد و از ولایت و اصول دینی اسلام و انقلاب و فرزندان آن دفاع کند.

عظیم زاده مدیر حراست بهزیستی نیز با بیان گزارشی از  عملکرد حراست در حوزه های مختلف بیان داشت: همکاران در حوزه حراست به عنوان نماد و معرف بهزیستی با رفتار خوب و شایسته مسئولیت‌های خود را به بهترین شکل به انجام می رسانند.

مدیر حراست بهزیستی تصریح کرد : پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ازجمله وظایف کارکنان حراست است. از این رو، این عزیزان جایگاه ارزنده ای در حفظ امنیت و صیانت از کارکنان، اموال سازمان و سرمایه‌های مادی و معنوی بر عهده دارند.

در انتها محمدپوری با  تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با  اهدای لوح از کارکنان حوزه حراست تقدیر کرد. 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی از مدیر و کارکنان حوزه حراست تقدیر کرد.

کد خبر 103140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد