برگزاری دوره آموزش  بهبود و مراقبت روابط زوجین در ۵ سال اول زندگی مشترک در بهزیستی شاهین دژ

دوره آموزشی بهبود و مراقبت روابط زوجین در ۵ سال اول زندگی مشترک برای مددکاران شاغل در مراکز بهزیستی شاهین دژ و تکاب در شهرستان شاهین دژ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ،

با حضور ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ و کلیه مددکاران شاغل در مراکز تحت نظارت شهرستانهای شاهین دژ و تکاب دوره آموزشی بهبود روابط زوجین در ۵ سال اول زندگی مشترک با مدرسی اکبرمحمدنژاد روانشناس و موسس و مسئول فنی مرکز روانشناسی یاشیل یاپراق شاهین دژ در سالن کنفرانس بهزیستی برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : شما مددکاران بازوان توانمند و پر تلاش بهزیستی هستید و حضور شما بعنوان یک مشاور مناسب می‌تواند کمک بسزا برای توانخواهان و مددجویان که تازه ازدواج کرده اند باشد .
وی افزود: اکنون مداخلاتی برای کاهش طلاق در حال انجام است اما این مداخلات در زمانی است که تعارضات حاد شده است یا مشکلات تا آن اندازه جدی است که افراد خودشان از پس مشکلاتشان برنمی‌آیند در این مواقع مراجعه می کنند و مشاوره ها و مداخلات سختی را باید انجام دهیم و به نظر می‌رسد که بازدهی کمتری هم ممکن است داشته باشد.
داداشیان خاطر نشان کرد ؛ اگر بخواهیم به سمت کیفیت بهتر زندگی حرکت کنیم، باید اقدامات پیشگیرانه تری انجام دهیم یعنی قبل از ازدواج برای ازدواج آگاهانه، برای شناخت بیشتر درباره ماهیت ازدواج، مشاوره ها و خدمات را ببریم آن سمت، افراد را توانمند کنیم.
رئیس بهزیستی شاهین دژ تصریح کرد ؛ در فرآیند ازدواج و در پنج سال اول زندگی که عمده تعارضات، درخواست‌های طلاق و مشکلات و چالش های اصلی خانواده‌ها که ممکن است مدیریت بحران خانوادگی برای آنها سخت باشد، در این بازه زمانی اتفاق می‌افتد و به خاطر این موضوع ما سعی کردیم با نگاه پیشگیرانه تر قبل از ازدواج را شروع کنیم تا پنج سال بعد، سرمایه‌گذاری بهتری برای تحکیم بنیان خانواده داشته باشیم.
گفتنی است در این دوره کلیه مددکاران شاغل در مراکز مثبت زندگی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان های شاهین دژ و تکاب شرکت داشتند .

کد خبر 103108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد