پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت صاحب الامر(عج)، روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با صدور پیامی ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) روز مستضعفان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان متن پیام وی به شرح ذیل است:

روز پانزدهم شعبان المعظم سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت ، قطب عالم امکان ، حضرت مهدی (عج) سرآغاز وعده حق طلبی و عدالت خواهی ، سرچشمه پاکی ها و خوبی ها و فرصت معنویِ گرانبهایی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز مستضعفان و سربازان گمنامش یاد آور این امر است که با حضور پربرکت آن امام همام ، دنیا از حیث وجود مستکبرین زدوده خواهد شد و مستضعفان عالم در سایه الطاف بیکران حضرتش قامت راست کرده و در معیت وجود متبرکش عرض ارادت می کنند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) مهدی موعود و هفته سربازان گمنام آن حضرت به پیشگاه مقدس ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم مسلمانان جهان و بالاخص کارکنان سخت کوش خدوم و دلسوز بهزیستی ، از درگاه خداوند متعال ، تعجیل در فرج مبارک حضرت بقیه الله(عج) را مسئلت نموده و آرزو می کنیم  ما را از منتظران حقیقی حضرتش قرار دهد.

علیرضا وحید زاده

مدیر کل

کد خبر 103094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد