جلسه بهزیستی چالدران با کمیته امداد

 

با حضور رئیس بهزیستی چالدران و رئیس کمیته امداد شهرستان جلسه ای در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران؛

مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان در این جلسه گفت: تعامل و هماهنگی بین دودستگاه میتواند هم افزایی خوبی در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف دو دستگاه  داشته باشد .

 وی در ادامه افزود: با همکاری و تعامل میتوان  توان و ظرفیت های دودستگاه را در کنار هم قرار داده تا از مشکلات اساسی جامعه هدف کاسته شود.

سلماسی با اشاره به ماموریت های گسترده حمایتی و تخصصی و جمعیت هدف بهزیستی ، به چالش های موجود در خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف پرداخت و تصریح کرد : بهره مندی از ظرفیت های مشترک دو مجموعه و استفاده از توان خیرین و مراکز مثبت زندگی در ارائه خدمات بهتر به محرومان ونیازمندان تحت پوشش بهزیستی بسیار موثر و راهگشا خواهد بود که با عنایت به نگاه مثبت رئیس کمیته امداد بی شک این دو مجموعه می توانند با توجه به اینکه ماموریت ها و رسالت های مشترک بسیاری  به لحاظ خدمت رسانی به اقشار نیازمند و محروم جامعه دارند ، همکاری و تعامل مطلوب را بین دو دستگاه برقرار کنند.

  یوسف زاده ، رئیس کمیته امداد به همکاری مراکز نیوکاری و مراکز مثبت زندگی دو دستگاه اشاره کرد و افزود: با هم افزایی در بین مراکز میتوانیم در جهت ارائه خدمات با کیفیت در مراکز نیکوکاری و مراکز مثبت زندگی قدمهای مثبتی در جهت کاهش مشکلات جامعه هدف  برداریم .

کد خبر 102951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد