سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کرج منصوب شد

روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرج با حضور"وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز و دکتر رمضانی فرماندار کرج و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی همچنین پرسنل بهزیستی شهرستان کرج در محل سالن همایش های بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این مراسم "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز طی حکمی "فرهاد پادری ثانی" را به سمت سرپرست بهزیستی شهرستان کرج منصوب کرد وبرای وی در این مسیر آرزوی موفقیت نمود و همچنین در ادامه مراسم از زحمات "حسین کریم پور ماچیانی" مدیر سابق بهزیستی شهرستان کرج به واسطه زحمات ایشان در طول مدت مدیریت بهزیستی شهرستان کرج با اهداء لوح سپاس تقدیر نمود.

در ادامه جلسه مدیر کل بهزیستی استان به اهمیت شرکت کارکنان و مددجویان بهزیستی در انتخابات پیش رو پرداخت گفت: معیار اصلی ما در انتخابات، رویکرد مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) است که به صراحت به چهار مؤلفه اساسی انتخابات یعنی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت اشاره فرموده اند.

در ادامه جلسه دکتر رمضانی فرماندار کرج ضمن تقدیر و تشکر زحمات حسین کریم پور ماچیانی رئیس سابق بهزیستی شهرستان کرج و آرزوی توفیق برای فرهاد پادری ثانی رئیس جدید بهزیستی کرج اذعان داشت: تلاش و ایثار کارمندان بهزیستی که گمنام و مظلومانه خدمت می‌کنند ستودنی است.

وی در ادامه جلسه انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین دوره های برگزاری انتخابات در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت:گواه این موضوع سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال ایشان درخصوص اهمیت انتخابات سالجاری است که معظم له بسیار زودتر از دوره های قبل به موضوع انتخابات ورود نموده و همگان را به تلاش درجهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا فراخواندند.

وی افزود: بی‌طرفی اثر زیادی برای جلب اعتماد و اطمینان مردم و کاندیدای مورد نظر خواهد داشت و با این همکاری بستر لازم برای ظرفیت درجه یک و امنیت ساز کشور فراهم خواهد کرد.

کد خبر 102689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد