۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

روابط عمومی فارس در امتداد موفقیت

کسب تندیس مقام اولی جشنواره ملی امتداد و دو عنوان برتر توسط روابط عمومی بهزیستی فارس

با حضورمعاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد؛آیین اختتامیه جشنواره ملی امتداد
کسب تندیس مقام اولی جشنواره ملی امتداد و دو عنوان برتر توسط
 روابط عمومی بهزیستی فارس

روابط عمومی بهزیستی فارس در آیین اختتامیه جشنواره ملی امتداد موفق به کسب تندیس مقام اول در بخش تبلیغات و انتشارات ودو مقام دومی در بخش های چندرسانه ای(کلیپ) و پاسخگویی رسانه ای گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس این آیین اختتامیه با حضور «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، «علی محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی‌ورزشی تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و آثار ارسالی در سه سطح استانی، ستادی و شرکت‌های تابعه توسط اساتید برجسته و متخصص حوزه ارتباطات داوری شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تاکید بر جایگاه روابط عمومی در سازمان موفقیت ارزشمند و کسب تندیس این جشنواره ملی و رتبه های برتر روابط عمومی بهزیستی فارس  در میان روابط عمومی های دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را  که نشان دهنده توانمندی،لیاقت  و شایستگی مدیر و مجموعه روابط عمومی بهزیستی فارس است تبریک گفت.
او در ادامه بابیان اینکه روابط عمومی بازوی حرفه ای سازمان در حوزه های درون و برون سازمانی و دارای نقش مهم و ارزنده در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هدف است ،از کارکنان متعهد و پرتلاش روابط عمومی بهزیستی فارس تقدیر کرد.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود؛ارتقای سطح تولیدات رسانه ای،آموزش و توانمند کردن نیروهای روابط عمومی و  فراهم کردن زمینه های رشد و بالندگی و ایجاد انگیزه باید اولویت اصلی روابط عمومی ها باشد.

عبدالرحمن سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس ضمن حضور در این جشنواره گفت:این جشنواره نخستین جشنواره  ملی جهت ارسال آثار تولیدی توسط روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، سه هزار اثر از سراسر کشور در ۱۲ بخش به دبیرخانه این همایش ارسال شده و بهزیستی فارس در سه بخش این جشنواره موفق به کسب رتبه گردیده است.
سلیم حقیقی افزود مفتخریم که به عنوان تنها استان در بین بهزیستی های سراسر کشور موفق به کسب رتبه اول و تندیس این جشنواره ملی در بخش تبلیغات و انتشارات ودو مقام دومی در بخش های چندرسانه ای(کلیپ) و پاسخگویی رسانه ای  شده ایم.

گفتنی است تقدیر استاندار فارس از مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس به پاس تلاش اثر گذار رسانه ای و اقدامات موثر تبلیغی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان،تقدیر  استاندار از مجموعه روابط عمومی فارس به عنوان روابط عمومی برتر  و فعال در اجرای ماموریت های روابط عمومی و تقدیر به جهت کسب رتبه عالی کشوری در شاخص های نظارت ستاد بر استان در سال ۱۴۰۱ توسط استاندار فارس بخشی از افتخارات روابط عمومی بهزیستی فارس است.

کد خبر 102639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد