هدف ما رشد وشکوفایی کودکان تحت سرپرستی مجموعه بهزیستی است

تعدادی از خانه های کودک ونوجوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان کرمان پذیرای مدیرکل وجمعی از کارشناسان تخصصی بهزیستی در قالب بازدیدهای دوره ای از این مراکز بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان  پس از حضور در جمع کودکان مقیم این مراکز ودیدار وگفتگوی صمیمانه با آنها از نزدیک در جریان روند رسیدگی وپیگیری مسائل مختلف آنان از جمله رفع مشکلات احتمالی کودکان ومسائل مرتبط با مددکاری های تخصصی و ویژه هر یک از مقیمان این مراکز وهمچنین روند پیگیری امور آموزشی وسایر مسائل مرتبط قرار گرفت .

 مدیر کل بهزیستی استان کرمان در جریان این بازدیدها پس از دیدار با کودکان مقیم این مراکز در نشستی تخصصی با مسئولین ومددکاران مراکز فوق طی توصیه هایی به آنان عنوان داشت : در پی آن هستیم تا با ثبت روند ارائه خدمات در مراکز هم سو  در سطح استان که تحت نظارت مجموعه بهزیستی به ارائه خدمت میپردازند راهکارهای تخصصی ومبتکرانه مراکز فوق را تلفیق واز دل آن ابزارها و راهکارهای موثر و ویژه ای را با برند استان استخراج وجهت استفاده در اختیار کل مراکز کشور قرار دهیم .

 وی در ادامه افزود : خروج از روزمرگی وحرکت به سوی استخراج راهکارهای علمی ومدون برای ایجاد فضایی مناسبتر در جهت بازپیوند ودر نهایت رشد وشکوفایی کودکان تحت سرپرستی مجموعه بهزیستی از اهداف مهم واساسی بهزیستی است که دست یابی به حداکثر نتیجه مطلوب در این مسیر مستلزم همکاری وهمراهی مسئولانه همه مسئولین ومددکاران فعال در این مراکز خواهد بود .

گفتنی است در این بازدیدها خانه های کودک ونوجوان  خانه صنعتی ، خانه ستارگان وخانه گلها با  همراهی کارشناسان تخصصی ستاد وبهزیستی شهرستان کرمان مورد بازدید مدیر کل بهزیستی استان کرمان قرار گرفت .

کد خبر 102636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد