پیام تبریک سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ، روز پاسدار و جانباز

« آریا طوفانی » سرپرست بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن اعیاد پربرکت شعبانیه ، میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

آغازین روزهای ماه معظم شعبان؛ مقارن است با فرا رسیدن میلاد پربرکت سه ستاره معصوم از آسمان عصمت و طهارت؛  سوم شعبان، سالروز ولادت باسعادت سید جوانان اهل بهشت و سرچشمه پاکی ها، حضرت حسین بن علی (ع) است. روزی که زمین و آسمان پر شور و شعف شده و تمام عرشیان برای زیارتش صف بسته‌اند و شاه نجف بر عاشقان عیدی می‌دهد زیرا مظهر عزت و شرف به دنیا آمده است.

نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع)، به نام روز پاسدار نشانگر ارزش والای پاسدارانی است که خالصانه برای دفاع و پاسداری از میهن اسلامی ایران تلاش می کنند.روز ولادت حضرت امام حسین(ع)، روز تجلیل از مقام والای غیورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی بخشیدند.

همچنین چهارم شعبان نیز سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، سرچشمه خوبی ها و مهربانی ها است، سالروز تولد فرزندِ مردی است که کوهِ رشادت و جوانمردی است، سالروز تولد فرزندِ شیر زنی است که به او شیر شهامت نوشاند، سالروز تولد برادری است که ذره‌ای از احترام به برادرش حسین(ع) فرو نگذاشت، سالروز تولد پهلوانی است که پهلوانان عالم به نامش اقتدا می‌کنند.

سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، با عنوان روز جانباز نامگذاری شده است. جانبازان عزیز ایران اسلامی همواده با تاسی از بزرگ جانباز عالم حضرت عباس(ع) پای در جبهه های حق علیه نبرد گذاشتند و نشان دادند که در راه حفظ دین و ناموس مانند مقتدایشان جان خود را فدا خواهند کرد.

و پنجمین روز از ماه شعبان، متبرک به میلاد امام سجده های خالصانه و عبادت های عاشقانه ، حضرت امام سجاد گردیده است؛ شهد شیرین عبادت و بندگی را می‌توان در روح لطیف امام سجاد(ع) احساس کرد که بر زبان و دعا جاری شده است ، امید که فیض رهروی این امام همام بر ما عنایت گردد و از اقتدای صبر بر ساحت مقدس سالار و سرور عابدان، توفیق افزون بیابیم.

اینجانب میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) ، روز پاسدار ، میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع)، روز جانباز و میلاد پربرکت امام سجاد(ع) را به یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، دلاور مردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، جانبازان و ایثارگران گرامی،خانواده های معظم شهدا و تمامی مردم عزیز کشور تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون امت اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

کد خبر 102348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد