بیانیه یوم الله  ۲۲ بهمن اداره کل بهزیستی استان زنجان

روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پس از آن در انتخابات پرشور ، نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام ایران اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولین نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار و حیله دشمنان خواهد بود.

کارکنان اداره کل بهزیستی استان زنجان ، جامعه هدف ، افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز هم سو با آحاد مردم انقلابی کشور برای چهل و پنجمین بار  با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن نشان خواهند داد به حول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت و در آینده نزدیک «یازدهم اسفند» و در روز سرنوشت و تقویت، تثبیت و تحول و اصلاح نظام سیاسی و اجرایی همه در پای صندوق های رأی از حق تعیین سرنوشت خود دفاع و وظیفه خویش را در انتخاب شایستگان ادا خواهند کرد.
 همچنین در طول برگزاری راهپیمایی، خودرو های خدمات سیار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی جهت ارائه خدمات مشاوره ای رایگان مستقر خواهند شد.
 
        روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

کد خبر 102133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد