بازدید رئیس بهزیستی شاهین دژ از طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال

بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران غربالگری رایگان بینایی توسط عوامل بهزیستی شاهین دژ انجام شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

معاینه چشم بصورت رایگان برای کودکان ۳ تا ۶ سال در قالب طرح غربالگری بینایی کودکان توسط اپتومتریست بهزیستی شاهین دژ در محل مرکز بهداشت و درمان شهرستان اجرا گردید.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : طرح غربالگری بینایی کلیه کودکان رده سنی مشخص شده را پوشش میدهد و اجرای این طرح را یکی از مهم ترین برنامه های پیشگیری برشمرد .

وی اظهار داشت: بهزیستی بعنوان متولی اجرای این برنامه کودکانی که دارای اختلالات بینایی می‌باشند در این طرح شناسایی نموده و در سطوح دوم  و سوم مداخله از لحاظ هزینه های درمان آنان را مساعدت خواهیم کرد.

رئیس بهزیستی شاهین دژ ؛ با اشاره به اینکه این طرح ها و برنامه ها میتواند معلولیت را در جامعه به طور چشم گیری کاهش دهد، از تلاش های مسئولان بهزیستی  شهرستان در راستای پیشگیری از معلولیت و آگاه سازی جامعه تشکر و قدر دانی کردند.

گفتنی است این معاینه که بمناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد تعداد ۷۱ نفر از کودکان ۳-۶ سال بصورت رایگان معاینه و موارد مشکوک نیز به چشم پزشک ارجاع گردید .

کد خبر 102010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد