سومین جشنواره خاطره گویی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس | دهه فجر

به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌گویی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان با عنوان "افتخار من"، روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در دبیرستان دخترانه شایسته کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

این مراسم با حضور مدیر پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار استان کرمانشاه و دبیر این جشنواره، سرهنگ قنبری مدیر حفظ آثار ارتش، نماینده بسیج دانش آموزی، مسئولین اداره کل و ناحیه یک آموزش و پرورش استان کرمانشاه، تعدادی از منتخبین جشنواره و خانواده دانش‌آموزان برگزار و از نفرات برتر با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر شد.

در این مراسم دبیر جشنواره و مدیر پیشکسوتان استان (سرهنگ محمد مرادی) خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده از زمان اجرای دستورالعمل تا زمان دریافت آثار، داوری و ارزیابی آثار و اختتامیه این مراسم ارائه کرد. نادعلی قادری و محمدحسین بهرامی از مرکز روزانه سالمندان مهرگان (تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه) دو نفر از منتخبین این جشنواره بودند که محمدحسین بهرامی یکی از منتخبین برتر جشنواره به بیان خاطره خود پرداخت. این مراسم با اهداء لوح تقدیر به تعدادی از منتخبین آثار به پایان رسید.

یادآور می‌شود این مراسم توسط شبکه استانی زاگرس پوشش خبری داده شد که در آرشیو تلوبیون (ساعت ۲۳ تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اخبار شبکه زاگرس) قابل مشاهده می‌باشد.


 


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 101878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد