نشست جهاد تبیین و بصیرت افزایی انتخابات

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نشست جهاد تبیین و بصیرت افزایی در انتخابات روز سه شنبه با حضور سردار "کریمیان" جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، سردار کریمیان در این نشست با بیان اینکه اراده جمعی محصول ایمان به خداست گفت: اراده جمعی در واقع ایران پر افتخار را به ارمغان آورد و به مردم شجاعت داد که خود را نشان دهند و علیه رژیم شاهنشاهی قیام و انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل تشکیل دهند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب نان نبود، ادامه داد: قیام مردم به رهبری امام راحل در واقع قیامی برای احیا ارزشها و الگوهای دینی بود که متاسفانه آن دوران در ایران فراموش شده بود.

وی اظهار کرد: دنیا امروز به دیده احترام به کشور ایران نگاه می کند و روز به روز این کشور قوی تر و در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: انتخابات 11اسفندماه امسال با توجه به اینکه همه ضد انقلابها علیه ایران صف آرائی کرده تا این رویداد کمرنگ و بی رونق برگزار شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه انتخابات فرصتی برای ناامیدی دشمنان است، ادامه داد: دشمن رقابت در انتخابات را هدف قرار داده و جنگ رسانه ای قوی در پیش است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: یکی از مولفه های قدرت در هر کشور مردم هستند و مردم باید در این عرصه حساس و جریان ساز پای کار باشند.

به گفته وی، چنانچه مردم شرکتی گسترده در انتخابات داشته و در کنار آن انتخابی آگاهانه و درست داشته باشند کشور را در مسیر توسعه قرار خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه راه توسعه کشور، استقلال و استمرار همه جانبه،  مشارکت مردم در سرنوشت است، افزود:  دشمن استقلال ما را هدف قرار داده و کاهش مشارکت مردم روند  توسعه ایران را کند خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: گلایه مردم نه از اصل نظام و انقلاب بلکه از مسئولان بوده و همگی حامی انقلاب هستند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بزرگترین معروف امروز جامعه را حفظ نظام اسلامی عنوان کرد که مردم از طریق شرکت در انتخابات می‌توانند آنرا نشان دهند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب تاریخ است و بدون شک مشارکت گسترده در انتخابات آنها را ناامید خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در انتخابات ۱۱اسفندماه با مشارکت آگاهانه و با بصیرت مردم آینده ای زیبا برای ایران قهرمان و سرافراز رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آسیبهای اجتماعی در جامعه اشاره و گفت: همه آسیب‌های اجتماعی بر روی هم تاثیرمتقابل داشته و زمینه بروز آنها باید در جامعه کنترل شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با تاکید بر اینکه نباید به آسیبهای اجتماعی تک بعدی نگاه شود، افزود:   باید با انجام کار مشاوره و اقدام خردمندانه زمینه های بروز و ظهور آسیبهای اجتماعی به حداقل برسد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: حضور مردم در این جشن کشور را بیمه و دشمنان را بیش از پیش نا امید خواهد کرد، به امید اینکه انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی ایران را به تمدن اسلامی برسانیم و آینده ای زیبا برای این کشور رقم بخورد.

کد خبر 101792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد