مراکز مثبت زندگی خدمات دهی به جامعه هدف را تسهیل می کنند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۶ مرکز مثبت زندگی براساس چهارچوب ویژه  و با هدف تسهیل خدمات دهی در محلات و دسترسی ساده تر مددجویان در سطح استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در نشست هم اندیشی که به مناسبت دهه مبارک فجر با مدیران مراکز مثبت زندگی برگزار شد، عنوان کرد: مراکز مثبت زندگی نمایندگان بهزیستی در محلات بوده و پبگیر بخش اعظمی از مشکلات مددجویان هستند .

وی با بیان اینکه انسان شرافت ذاتی دارد و تکریم وحفظ کرامت جامعه هدف باید سرلوحه فعالیت مراکز مثبت زندگی باشد ؛ افزود: کارکنان بهزیستی و کارکنان مراکز مثبت زندگی جزیی از یک کل واحد برای خدمت رسانی و پاسخگویی هستند.

این مقام مسئول  هزینه کرد و رفع مشکلات اعتباری مراکز مثبت زندگی را  جزو الویت های سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت : تنها خدمت‌گیرندگان این مراکز، مددجویان بهزیستی نیستند بلکه سایر شهروندان نیز می‌توانند از مراکز مثبت زندگی،  خدمات دریافت کنند.

وی  خاطر نشان کرد : مراکز مثبت زندگی،برای دستیابی به تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور سازمان و تسریع و گسترش برنامه ها و خدمات استاندارد بصورت محله محور ایجاد شده اند تا علاوه بر مدیریت بهینه منابع، به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان دست یابیم.

کد خبر 101284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد