سخنرانی جهانبخش خسروی رئیس اداره بهزیستی قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه

دکتر جهانبخش خسروی رئیس اداره بهزیستی قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه سخنرانی کرد و ضمن تببین خدمات بهزیستی در پایان نماز جمعه میز ارتباطات مردمی برپا و مشکلات و درخواست های مراجعین در دهه مبارک فجر رسیدگی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

دکتر خسروی در خطبه های پیش از نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشریح خدمات و ارائه  گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان قصرشیرین برای مردم در برگزاری میز ارتباطات مردمی به مشکلات و در خواست های مراجعین و جامعه هدف پاسخ دادند.
 
 خسروی گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است. روزی که نور ایمان بر ظلمت و تاریکی غلبه کرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما به سوی عزت و کرامت شد.
 در چنین روزهایی، طوفان سهمگین انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت را درهم شکست و ملتی را به اوج شکوه و شوکت رساند. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافت و عزت‌طلبی و خودباوری جای سال‌ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بلندای این سرزمین طنین‌انداز شد.
رئیس بهزیستی شهرستان قصرشیرین فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  را به مردم سرافراز ایران‌زمین به ویژه مردم قصرشیرین  تبریک گفتند و از درگاه خداوند، رحمت و رضوان جاویدان برای روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را مسئلت داشت.

 


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 101151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد