پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این پیام به این شرح است:

ایام دهه مبارک فجر،فرصت مغتنمی است که بدانیم مرهون شهداء گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون خود سیراب نموده اند.

بی‌شک در کتاب وزین تاریخ، صفحه زرین و همیشه ماندگار این واقعیت تاریخی خواهد درخشید،تاریخ آن روزهای پرشور که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافراشتن پرچم اسلام و برپایی نظام اسلامی به پا خواستند و مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچمدار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است.

حال که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن مکار و حلیه گر با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن ره آوردهای عظیم انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت های کم نظیر ایران استوار را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه های مختلف نشان دهیم.

اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری مدّظلّه العالی و عموم مردم شهید پرور ایران و استان البرز بخصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین که قطعاً ادامه دهندگان راه پرافتخار این انقلاب هستند و خواهند بود تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی روزافزون کشور عزیزمان و همچنین سعادت و بهروزی را برای کلیه مردم شریف ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 100950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد