۶۵ طرح مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۶۵ پروژه شاخص درایام دهه ی فجر خبرداد و گفت : همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهر و طارم و همچنین ۱۵ پروژه اشتغالزایی و خدماتی در سطح استان افتتاح خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  تصریح کرد: از ۵۰ واحد مسکن، ۴۰ واحد روستایی و ۱۰ واحد شهری به مددجویان تحت پوشش با اولویت افراد دارای معلولیت واگذار می شود که اعتبار آن بالغ بر پنج میلیارد و دویست میلیون تومان بوده  و این خانوارها در مجموع از یکصدمیلیون تومان معافیت های انشعاباتی و صدور پروانه ساختمانی  نیزبهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان  با تاکید بر اشتغال به عنوان عامل توانمند سازی جامعه هدف تصریح کرد : طرح های اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در زمینه های دامداری، تعمیرات خودرو، باغبانی، زنبورداری، گیاهان دارویی، درب و پنجره سازی، خیاطی و... در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه ماندگار و فراموش‌ نشدنی تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی و یادآور شیرینی ایام روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که ازابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده ومسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است و امروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است .

مدیرکل بهزیستی آغاز مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارکنان و جامعه هدف ، ارائه خدمات رایگان مشاوره ،خدمات  پیشگیری از معلولیت بینایی سنجی و شنوایی سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم، نمایشگاه توانمندیهای افراد دارای معلولیت وزنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه ی فجر برشمرد.

وی افزود: ملاقات عمومی با جامعه هدف (همزمان در شهرستانها )، گلباران مزار شهدا(همزمان در شهرستانها)، ملاقات عمومی مسجد محور،  بازدید از منزل مددجویان، شرکت کارکنان و جامعه هدف بهزیستی و خودروهای سیار ۱۲۳ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و... از دیگر برنامه های بهزیستی استان زنجان در این ایام است.

کد خبر 100883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد