تعامل بهزیستی با بنیاد نخبگان در راستای کشف و پرورش استعدادهای جامعه هدف

با حضور علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، قاسم سرگزی سرپرست بنیاد نخبگان کرمان و تنی چند از معاونین و کارشناسان تخصصی ، نشست حمایت از استعدادها و نخبگان بهزیستی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای این نشست علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به هدف اصلی جلسه، انتظارات بهزیستی و جامعه هدف متنوع و نیز استعدادهایی که وجود دارد، اظهار داشت : یکی از مهمترین راه های توانمند سازی افراد دارای معلولیت و همچنین فرزندان بهزیستی برنامه ریزی برای حضور فعال آنها در عرصه های مختلف جامعه از جمله عرصه های فرهنگی ، هنری ورزشی علمی و.... می باشد و در همین راستا نیز تا کنون فعالیت‌های بسیار خوبی صورت پذیرفته است و در سالهای اخیر بارها و بارها شاهد بوده ایم که جامعه هدف بهزیستی پرچم کشورمان را در میادین مختلف بالا برده است.

وی افزود : در کنار حمایت از نخبگان و افرادی که به موفقیت های گوناگون دست یافته اند، کشف استعدادهای جدید و پرورش آنها از دغدغه های بهزیستی می باشد که در این حیطه نیز همکاران ما تلاش‌های فراوانی داشته اند اما می طلبد که سازمان‌ها و نهادهایی چون بنیاد نخبگان به کمک بهزیستی بیایند تا بتوان بیش از پیش در توانمند سازی جامعه هدف گام برداشت.

 قاسم سرگزی سرپرست بنیاد ملی نخبگان کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و اهمیتی که بهزیستی به این موضوعات قائل می شود اظهار داشت : از جمله اهدف اصلی بنیاد نخبگان می توان به ارایه تسهیلات، پرورش خلاقیت ها و استعدادیابی، الگوسازی، برگزاری اردوهای جهادی، جلب حمایت خیرین و ... اشاره نمود.

وی اذعان داشت : بنیاد ملی نخبگان از هیچ حمایتی در راستای کشف و پرورش استعدادهای جامعه هدف بهزیستی دریغ نخواهد کرد.

 در ادامه اعضای حاضر در این نشست پرسش ها و پیشنهادات خود را مطرح نموده و در نهایت مقرر شد :با عنایت به اهمیت همکاری بین بهزیستی و بنیاد ملی نخبگان و به منظور تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت های مشترک این دو نهاد، تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و بنیاد ملی نخبگان منعقد شود.

همچنین به منظور پرورش خلاقیت فرزندان بهزیستی، مقرر شد با حمایت و آموزش های بنیاد ملی نخبگان مدرسه خلاقیت در مراکز تحت نظارت پایه ریزی و راه اندازی شده و به صورت مستمر فعالیت نماید.

کد خبر 100859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد