مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز مددکار در بهزیستی فارس

مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز مددکار با حضور مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس،مدیرکل ،معاونین و کارشناسان ستادی بهزیستی فارس ، مدیر،کارشناسان و مددکاران بهزیستی شیراز  و مجتمع های دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

محمد رضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن خیرمقدم و گرامیداشت میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و تبریک روز مددکار به بیان بخشی از فضائل امیرالمومنین پرداخت و گفت قدردان نعمت خدمت به جامعه هدف معزز بهزیستی هستیم.
مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به جایگاه و نقش مددکاران اجتماعی،افزود:مددکاران باید به روز باشند و به علم و دانش روز کاملا آگاه و آشنا باشند تا بتوانند تسهیلگر درمانگر و ستون محکم جامعه باشند.
مددکاران اجتماعی نقش حمایتی و آگاه سازی دارند و نگاه به این مقوله باید تخصصی باشد.
مومن زاده مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس هم در جمع کارشناسان و مددکاران بهزیستی فارس گفت؛باید برای همراهی با مددکاران اجتماعی شبکه ای انسانی فراهم شود به این معنی که با تشکیل زنجیره ای انسانی به کمک یکدیگر بشتابیم.
مومن زاده افزود هر شخص باید وظیفه خودش بداند که وارد چرخه ی مددکاری اجتماعی شود و وظیفه و مسئولیت اجتماعی خویش را به انجام برساند.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم رواج مددکاری اجتماعی و آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و گفت از فرصت این گردهمایی ها برای ایجاد شبکه مددکاران در سطوح مختلف استفاده گردد و تولید محتوی آموزشی برای گروه های مختلف در اولویت باشد که شما مددکاران اجتماعی می توانید در این زمینه هم پیشگام باشید.

در ادامه این مراسم از پیشکسوتان مددکاری  بهزیستی فارس و همچنین مددکاران نمونه بهزیستی شهرستان شیراز و معاونت های تخصصی بهزیستی فارس با اهدای لوح توسط مدیر کل و مسئولین استانی تقدیر شد.


*روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس*

کد خبر 100544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد