رسانه| جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج در بوشهر با حضور رئیس دستگاه قضا + تـصویر

همزمان با میلاد حضرت علی(ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در ادامه سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به بوشهر همزمان با میلاد حضرت علی علیه‌السلام جشن ازدواج آسان 220 زوج زیرپوشش بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس دستگاه قضاییه در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه‌السلام بر کمک به ازدواج آسان تأکید کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت همگان در این امر مهم ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای هموار کردن مسیر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان را یک وظیفه اسلامی و ملی دانست و گفت: استحکام خانواده و آسان شدن ازدواج باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

وی ادامه داد: امید است با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر هم با تبریک میلاد حضرت علی علیه‌السلام یکی از سیاست‌های مهم این نهاد حمایتی را توجه به ازدواج مددجویان دانست و اظهار داشت: در این راستا به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شود.

حیدر عزیزنژاد با اشاره به برگزاری ازدواج آسان 220 نفر از مددجویان بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری استانداری، نیروگاه اتمی، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شده که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی اضافه کرد: به این زوج‌ها جهیزیه مانند ماشین لباسشویی، ظروف آشپزخانه، یخچال، جارو برقی و دیگر لوازم زندگی واگذار شده است.

استاندار بوشهر هم با تبریک میلاد امام علی علیه‌السلام بر توجه به ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: مراسم ازدواج آسان با مشارکت دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شود و در ایام دهه فجر نیز این برنامه‌ها ادامه دارد.

احمد محمدی‌زاده تأمین مسکن جوانان و مزدوجین را در اولویت دانست و بر همکاری دستگاه‌های مختلف در ایجاد مسکن جوانان تأکید کرد.

کد خبر 100476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد