پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قزوین بمناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع ) و روز مددکار

علی دهباشی پور در پیامی فرا رسیدن میلاد مولی الموحدین حضرت علی ع و روز مددکار را تبریک گفت

13 رجب ،سالروز میلاد اسوه صداقت ، شرافت ، عدالت ، درایت ، کفایت و هر آن چیزی است که انسان برای انسان بودن نیازمند آن است و جهان ، بی این واژه ها ، معنا نداشته و نخواهد داشت . 
آری ! جهان بی نام علی هیچ نداشته و تهی از معناست . 
و چه زیبا و برازنده است که این میلاد بی همتا را با عنوان مددکار قرین دانسته و روز میلاد اسوه اخلاق و معرفت و سرچشمه عدالت را ، روز مددکار نام نهاده اند . 
همان انسان هایی که دستگیری از محتاجان و نیازمندان ، مدال افتخارشان بوده و چون کوه ، تکیه گاه تنهایی ها و سنگ صبور دردمندان هستند . 
پا به پای افتادگان ، فراز و نشیب جاده های سخت زندگی را گام می زنند و دل به دل غمدیدگان می دهند و به اشک یتیمان اشک می ریزند .
یعنی پای در راه علی عالی اعلا نهاده و هرآنچه ، آن خوبترین خوبها داشته را ، سرلوحه قرارداده و مرام آن بهترین را ادامه می دهند . 
تبریک واژه ناچیزی است برای بزرگی و بزرگواریتان زیرا دعای خیر انسانی را بدرقه دارید که خداوند رحمانیت خود را با او تمام کرد و عدالت خود را در وجود او متجلی ساخت و رزاقیت خود را به دستان با کفایت او سپرد . 
گام زدن در امتداد سیره چنین گوهری ، گوارای وجودتان و تبریک و تهنیت عالم خلقت نثار قدومتان و عاقبت به خیری سرنوشت محتومتان و سلامت و تندرستی جامه اندامتان و سعادت و سرافرازی برازنده زندگیتان 
یا علی

کد خبر 100449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد