پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی و آزادگی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ،

متن پیام مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بدین شرح است:

میلاد مسعود اولین کوکب درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

افتخار و تلاش مددکاران در رسیدگی به حال محرومان و دلجویی از ولی‌نعمتان، استمرار مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ مددکار تاریخ است و اقدامات ارزنده و خالصانه صورت گرفته علاوه بر تحقق اهداف این نهاد مقدس، اندوخته گرانقدری را در پیشگاه خداوند باری‌تعالی در بر خواهد داشت. اینجانب ولادت ابوالایتام امام علی(ع) و روز مددکار را خدمت خیّران، نیکوکاران و همکاران گرامی که با الهام از آیه«وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلی‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً» و تاسی از سیره و روش پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) نسبت به یاری و دستگیری از ایتام و بی‌سرپرستان، سالخوردگان، مصیبت‌دیدگان، نیازمندان و بیماران به منظور ارتقای خدمات اجتماعی و تامین نیازهای ایشان تلاشی مضاعف می‌نمایند، تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و قبولی خدمات ارزشمند آن‌ها را مسئلت می‌نمایم.

پروین محمدپوری

مدیرکل

کد خبر 100396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد