چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندی بهزیستی شاهین دژ

چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندی بهزیستی شاهین دژ با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

این جلسه با ریاست معاونت فنی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان و دبیری رئیس بهزیستی و با حضور ادارات عضو ستاد هماهنگی مناسب سازی و شورای سالمندی در سالن کنفرانس فرمانداری شاهین دژ با پیگیری مصوبات قبلی جلسات انجام گرفته برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک پیشاپیش تولد حضرت علی (ع) و روز مددکار گفت : مناسب سازی برای بهزیستی یکی از اهداف اصلی و اولویت های کاری سازمان می باشد و باید با کار جهادی توسط کلیه دستگاه های متبوعه بتوان به این امر تحقق بخشید .
وی افزود: دستگاه متولی صدور مجوز باید در خصوص نظارت مستقیم بر اماکن و رعایت ملزومات مناسب سازی در احداث ساختمان و با هماهنگی بهزیستی شهرستان در خصوص استاندارد بودن موارد لازم و انجام گرفته و پس از تایید مجوزهای قانونی صادر کند .
داداشیان خاطر نشان کرد: حمایت از حقوق معلولان باید با فرهنگ سازی در جامعه علی الخصوص در مدارس آموزش و پرورش توسط معلمان همانند دروس عمومی آموزش داده شود تا از بدو کودکی این مقوله که کمبود آن احساس میشود در جامعه جا افتاده گردد .
در ادامه قلی پور کارشناس مناسب سازی بهزیستی شاهین دژ ، گزارش سه ماهه عملکرد مناسب سازی معابر عمومی و شهری و همچنین مصوبات مربوط به ادارات دولتی شهرستان را ارائه نمود .
فتحی ، معاون فنی و برنامه ریزی فرمانداری شاهین دژ در ادامه گفت : مصوبات قبلی اجرا نشده باید توسط نماینده فرمانداری و بهزیستی پیگیری و در اسرع وقت گزارش لازم در خصوص دلیل عدم اجرای طرح مذکور در جلسه بعدی ارائه شود .
وی تصریح کرد: رعایت حقوق معلولین در اولویت کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد و فرهنگ سازی و کمک به این قشر از اولویت‌های آنان باشد و همچنین شهرداری ها و ادارات دولتی باید با نصب بنر در بیلبورد های خود در داخل شهر در رعایت حقوق معلولان و آموزش آن کوشا باشند .
گفتنی است: ترانه شهردار شهر محمودآباد در ادامه در خصوص اجرای برنامه های مصوب و طرح های مربوطه در قالب پاورپوینت گزارش تصویری خود را ارائه نمود.

کد خبر 100354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد