جلسه توجیهی و آموزشی غربالگری بینایی کودکان در بهزیستی شاهین دژ

جلسه توجیهی و آموزشی غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛ با حضور کارشناسان معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی و همچنین کارشناس بهزیستی شاهین دژ و مجری طرح غربالگری بینایی کودکان جلسه توجیهی و آموزشی طرح مذکور در بهزیستی شهرستان در حضور ریاست اداره برگزار شد .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین ، هدف از اجرای برنامه را ارتقا سطح سلامت جسمانی کودکان ۳تا۶ سال ، افزایش اهمیت حساسیت والدین نسبت به سنجش چشمان کودکان ، شناسایی و تشخیص و تحت درمان قراردادن کودکان داری مشکل تنبلی چشم به همراه سایر مشکلات بینایی اعلام کرد و افزود : سن درمان طلایی کودکان جهت پیشگیری از تنبلی چشم زیر ۵ سالگی می باشد که بهزیستی شاهین دژ با تلاش مضاعف توانسته با ایجاد پایگاه های سنجش در مناطق مختلف شهرستان و حومه گام بلندی در اجرای موفق این طرح بردارد .
احمدی کارشناس پیشگیری استان نیز گفت : شهرستان شاهین دژ هر ساله در خصوص اجرای این طرح یکی از شهرستان های موفق بوده و برش لازم را تا پایان سال به اتمام رسانیده است .
ایشان تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته باید تلاش های خود را بیش از پیش کرده تا به برش اعلام شده برسیم و آمار شهرستان را در اسرع وقت در سامانه مذکور ثبت گردد .
گفتنی است آموزش های لازم توسط کارشناسان استانی برای مجری طرح غربالگری بینایی در محل اداره بهزیستی شاهین دژ ارائه گردید .

کد خبر 100263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد