برپایی میزخدمت بهزیستی ماکو

رئیس بهزیستی ماکو و تعدادی از مسئولین ادارات ماکو با برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،

علی اصغراکبری رئیس بهزیستی با بیان اینکه در میزهای خدمت امکان پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم و مراجعان فراهم می شود و روند پاسخ به تقاضای مردم شتاب گرفته و فرآیند خواسته ها و مطالبات مردم تسهیل می‌شود افزود: برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه امری سازنده برای گره‌گشایی از کار مردم است.
علی اصغراکبری گفت: یکی از کارکردهای نماز جمعه همین ارتباط مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه ماکو نیز با تجلیل از دستگاه‌هایی حاضر در برگزاری میزخدمت، خاطر نشان کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرزی ماکو به‌طور مستمر برگزار خواهد شدو از این بابت خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به عبادت را نصیب فرزندان ملت گردانیده و عبادتی بالاتر از خدمت به ملت سرافراز ایران وجود ندارد.
رئیس بهزیستی ماکو با اشاره به اینکه به تاَسی از ریاست محترم جمهور ما هم باید در میان مردم حضور داشته باشیم افزود: تلاش مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدمت جهادی برای تسریع در خدمت رسانی به مردم است و از همه ظرفیت ها و توان خود برای تحقق شعارهای دولت خدمتگزاربهره خواهیم گرفت.

کد خبر 100113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد