تقدیر استاندار فارس از مجموعه مدیریتی،شورای معاونین،روسای ادارات و همکاران پر تلاش بهزیستی فارس

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در جلسه با حضور اعضای شورای معاونین، کارشناسان و حضور مجازی روسای بهزیستی شهرستان های سراسر استان از تقدیر استاندار فارس از مجموعه مدیریتی،شورای معاونین،روسای بهزیستی شهرستان های همکاران پرتلاش بهزیستی فارس خبر داد.

هوشیار ضمن شرح اجمالی از عملکرد بهزیستی استان در ۹ ماهه گذشته و اهمیت جهاد تبیین و روشنگری فعالیت ها و خدمات به جامعه‌ هدف معزز،گفت:پیرو مکاتبه صورت گرفته توسط بهزیستی با استانداری و درخواست بهزیستی استان جهت مستقر شدن تیم ارزیابی عملکرد استانداری در بهزیستی فارس و همچنین حضوران سرزده بازرسین سازمان بهزیستی کشور در فارس،دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فرهیخته فارس با اعطای لوح تقدیر نتیجه بررسی های تیم ارزیابی عملکرد استانداری را اعلام نمود.
او در ادامه افزود:بهزیستی فارس با تکیه بر توان،تعهد و تخصص ۹۶۹ نفر نیرو در سراسر استان به بیش از ۱۸۳ هزار فرد دارای پرونده خدمات رسانی می کند و با توجه به گستردگی حوزه خدمات دهی و بیش از ۱۵۲ مورد فعالیت تخصصی،کارشناسان بهزیستی سراسر استان فارس این فعالیت ها را جهادگرانه و مددکارانه دنبال می‌کنند. 
هوشیار به‌راه اندازی مجدد مجموعه ورزشی شادزیست و تشکیل جلسه با رییس و مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی،سردار سرتیپ پاسدار حبیبی فرمانده انتظامی فارس،مدیر کل صدا و سیما و انعقاد قرارداد چهارجانبه فی مابین بهزیستی،صدا و سیما،شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در راستای تسهیل امر خدمت رسانی هم اشاره کرد و به بیان تیتروار برخی از خدمات تخصصی بهزیستی پرداخت و گفت:فرصت خدمت اندک است ، باید مغتنم شمرده شود و از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی جهت ارتقا کیفی خدمات‌رسانی استفاده گردد.
مدیر کل بهزیستی فارس همچنین افزود؛شخصا از همه ی همکاران تلاشگرم در سراسر استان از صف تا ستاد که خالصانه ، جهادگرانه و بدون چشم داشت در مسیر خدمت به جامعه هدف معزز بهزیستی قدم برمی‌دارند تقدیر و تشکر می کنم. 
در متن تقدیر دکتر ایمانیه که در تاریخ ۲۷ دی ماه ابلاغ گردید،خطاب به مدیر کل و مجموعه بهزیستی فارس آمده است:
با توجه به گزارش بررسی عملکرد آن اداره کل و پیشنهاد تقدیر به جهت اهتمام مجموعه مدیریتی در ارتقا خدمات به جامعه هدف و همچنین کسب رتبه عالی شش ماهه اول نظام نظارتی در اکثر حوزه های تخصصی؛لازم دانسته از جناب عالی ،اعضای شورای معاونین،روسای ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه استان و دیگر همکاران پرتلاش آن مجموعه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و موید باشید. (محمدهادی ایمانیه،استاندار فارس)

کد خبر 100077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد