در رسانه| اختصاص ۱۵ درصد ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن به نهادهای حمایتی

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: ۱۵ درصد از ظرفیت شهرک‌های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن نیز به متقاضین زیرپوشش نهادهای حمایتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد توکلی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت اعطای مسکن به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی در طرح نهضت ملی مسکن با بیان اینکه حمایت از اقشار کم‌برخوردار و تحت پوشش نهادهای حمایتی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: ساخت مسکن محرومان تحت پوشش نهادهای حمایتی در راستای نهضت ملی مسکن از تاکیدات دولت است که در استان نیز در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی مستحق دریافت مسکن هستند؛ افزود: خانواده های محرومی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند نیز باید شناسایی شوند تا صاحب خانه شدن این افراد نیز در استان محقق شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران کمک به مبلغ آورده اولیه برای ساخت مسکن خانواده های نیازمند و مناسب سازی مسکن برای افراد دارای معلولیت نیز در طرح نهضت ملی مسکن خواستار و یادآورشد: در بخش خودمالکی مسکن خانواده های تحت پوشش بهزیستی، مازندران رتبه نخست کشور را دارد.

توکلی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی بدون مسکن هستند و بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی مسکن در سامانه ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: برای مسکن خانواده های بهزیستی ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

وی با اشاره به این بیش از ۶ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۴۰۰ تقاضا تائید شد و همچنین بنا شد تا در هر روستا با استفاده از ظرفیت خیران یک زمین برای ساخت مسکن خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی فاقد زمین همان روستا، تهیه شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: ۱۵ درصد از ظرفیت شهرک‌های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن نیز به متقاضین تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص می‌یابد.

کد خبر 99973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد