بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه

شرفی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی خسروی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و توانمند سازی در سفر یک روزه به شهرستان زیرکوه، از اداره بهزیستی شهرستان، پروژه های مسکن و طرح های اشتغال آن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی خسروی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی در اولین برنامه حضور در شهرستان زیرکوه با کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرکل بهزیستی با امام جمعه شهرستان زیرکوه برنامه دیگر شرفی در سفر به شهرستان زیرکوه بود. شرفی در ابتدای این جلسه پیشاپیش ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر، گزارشی از عملکرد و رویکرد های بهزیستی ارائه داد. حجه الاسلام و المسلمین صباغیان امام جمعه زیرکوه در این دیدار از ماه پرخیر و برکت رجب و اهمیت استغفار در این ماه با ذکر سخنانی از فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت. وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در بهزیستی شهرستان زیرکوه گفت: در نظام و حاکمیت اسلامی، مردم، محور هستند و ما نسبت به این مردم وظیفه و تکلیف داریم. این مسئولیت ها و صندلی های مدیریتی امانت و دستاورد خون هزاران شهید است بنابراین وظیفه ای جز خدمت و نوکری مردم نداریم. وی افزود: سازمان بهزیستی یکی از سازمان های حیات بخش است که زندگی بهتر را برای جامعه تحت حمایت خود به ارمغان می آورد. جامعه هدف بهزیستی، جامعه خاصی است و باید برای آن ها عزت آفرینی کرد و کاری کرد تا خودشان بتوانند نیازهای خود را تامین کنند؛ قطعا بهزیستی یکی از رویش های مبارک انقلاب و نگاه های زیبای امام است و نشان دهنده نگاه تکریمی انقلاب است و تأکید کرد تمام مسئولین و آحاد جامعه حضور در انتخابات را جدی بگیرند تا انتخابات پرشور و گسترده را رقم بزنیم.

ادامه برنامه های حضور مدیرکل بهزیستی استان در شهرستان زیرکوه دیدار با مهندس غیرتی فرماندار این شهرستان بود. شرفی در این دیدار گزارشی از اقدامات بهزیستی خصوصا در شهرستان زیرکوه ارائه نمود. غیرتی فرماندار زیرکوه در این دیدار از مدیرکل بهزیستی استان بابت برنامه های منظم شهرستانی و کثرت حضور در شهرستان زیرکوه تشکر نمود.

بازدید از چند پروژه اشتغال و مسکن جامعه هدف، توزیع وسایل کمک توانبخشی و لوازم ضروری زندگی با کمک احکام جایگزین دادگستری و خیرین بین جامعه هدف با حضور امام جمعه، فرماندار، ریاست دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان و برگزاری میز ارتباطات مردمی به منظور گفتگو و پاسخگویی مستقیم با جامعه هدف بهزیستی شهرستان، از دیگر برنامه های شرفی مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان زیرکوه بود.

کد خبر 99731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد