گلپایگان | بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان  از خانه کودک و نوجوان گلهای امید

امام جمعه و فرماندار شهرستان گلپایگان از خانه کودک و نوجوان گلهای امید شهرستان بازدید و در نشست صمیمانه با فرزندان حاضر درخانه و مدیر مرکز گفتگو کردند.

                                                                                                                                                  

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام والمسلمین کرامتی امام جمعه شهرستان گلپایگان به همراه عسگریان فرماندار این شهرستان از خانه کودک و نوجوان گلهای امید گلپایگان بازدید و در نشست صمیمانه با فرزندان حاضر درخانه و مدیر مرکز گفتگو کردند.

سیده فاطمه قائمی سرپرست اداره بهزیستی گلپایگان ضمن تشکر از حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان در خانه گلهای امید گلپایگان گفت: این مرکز توسط جمعی از خیرین اداره می‌شود و از شرایط بسیار مناسبی جهت نگهداری فرزندان و رشد تحصیلی و معنوی آنها برخوردار می‌باشد.

قائمی یکی از شاخصه‌های مدیریتی این مرکز را توجه بسیار خوب بر تحصیل فرزندان دانست و گفت: خوشبختانه از ابتدای تاسیس این خانه در گلپایگان تعداد زیادی از فرزندان با رتبه های بسیار خوب در دانشگاه‌های برتر کشور قبول شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این نشست از طرف فرماندار شهرستان گلپایگان هدایایی به فرزندان و مربیان خانه کودک و نوجوان گلهای امید اهدا شد.

کد خبر 99688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد