پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ۲۰ دی ماه ، از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای اجرای مفاد نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و با هدف تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌ها ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی صفورا دریاپیما رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، از ساعت ۱۲ الی ۱۳ چهارشنبه ۲۰ دی ماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) و تلفن ۱۱۱ پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.

کد خبر 99476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد