برگزاری کارگاه آموزشی ساخت پروتزهای مصنوعی پا با همکاری سازمان بین المللی مهاجرت

مدیرکل دفتر توانبخشی آموزشی، حرفه‏ ای و توانپزشکی گفت: توسعه و انتقال تجربیات در حوزه های توانبخشی می تواند به رشد و پویایی هر چه بهتر همگان کمک شایانی کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، با توجه به برنامه همکاری سازمان بهزیستی با سازمان بین المللی مهاجرت(IOM)، در راستای توسعه همکاری های چندجانبه در کمک به افراد بی بضاعت و همچنین مهاجرین و اتباع کشورهای خارجی ساکن در ایران، یک دوره کارگاه آموزشی ساخت پروتزهای مصنوعی پا برای نیازمندان تحت پوشش سازمان، با مشارکت شرکت بین المللی جیپور فوت کشور هندوستان و اهدای تجهیزات ساخت پروتز در بنیاد خیریه خدام الحسین (مرکز توانبخشی یارا)  واقع در جنوب تهران برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی، نیشی کاوا نماینده دفتر سازمان جهانی مهاجرت ضمن اعلام آمادگی در حوزه های مختلف در همکاری با سازمان بهزیستی بر توسعه همکاری های چندجانبه تاکید کرد.

همچنین در این مراسم زهرا نوع پرست مدیر کل دفتر توانبخشی روزانه، با ابراز خرسندی از اقدامات این سازمان بین المللی و قدردانی از حضور متخصصان هندی در ساخت و آموزش تجهیزات ساخت پروتز به متخصصان ایرانی، گفت: توسعه و انتقال تجربیات در حوزه های توانبخشی می تواند به رشد و پویایی هر چه بهتر همگان کمک شایانی کند.

کد خبر 99216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد