مردم باید حلاوت و شیرینی سفر رئیس جمهور را بچشند

مشاور وزیر و رییس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون در بازدید از میز خدمت بهزیستی استان زنجان در سفر ریاست جمهوری گفت : دولت دلسوز مردم است و تلاش می کند در این سفرهای استانی با رسیدگی و تحقق در خواست ها مردم حلاوت و شیرینی  اعتماد به دولت را بچشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان امیر علی اوسط نقش برپایی میز خدمت در سفرهای ریاست جمهوری به استانها را مهم ارزیابی کرد و افزود: میزهای خدمت ارتباط چهره به چهره کارگزاران دولت به مردم را افزایش می دهند  و شرایط رفع مشکلات مردم را در همان برهه  ایجاد می کنند.
 
این مقام مسئول  ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مردم با مدیران نظام اسلامی را از راهبردهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برگزاری میز ارتباطات مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان‌ها، نمونه‌ای از نظام مند شدن خدمت برای حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به تحمل مشکلات عدیده خانواده های دارای دو فرزند معلول خاطر نشان کرد:وزارت تعاون با همکاری بهزیستی ،وزلرت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قدم های مهمی در راستای تامین مسکن خانواده های  دارای دو معلول برداشته و از الویت های دولت اختصاص مسکن به این اقشار است.

اوسط در بازدید از میز خدمت بهزیستی استان زنجان  با اعلام رضایت از شرایط میز خدمت این اداره افزود: خوشبختانه این میز خدمت با پذیرش مناسب و خدمات دهی تخصصی به جامعه هدف توانسته ایجاد رضایت  کند.

گفتنی است: تیم میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان با حضور نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور  با بیش از ۷۰ نفر از مددکاران طی سه روز پاسخگوئی مراجعان و مددجویان تحت پوشش هست.

کد خبر 99147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد