اهدای نشان والی به موسسه خیریه نورمبین

معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان خبر داد: موسسه خیریه نورمبین تحت نظارت بهزیستی استان در شهرستان شاهرود که در حوزه کودکان بدون سرپرست و سرپرست غیرموثر فعالیت دارد موفق به کسب نشان کشوری والی گردید.

نخستین آیین نگوداشت و تکریم از موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردم نهاد استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیرکل، معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی، روسای بهزیستی شهرستان ها، روسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی و جمعی از موسسات خیریه استان و تحت نظارت بهزیستی در سالن شهید قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار استان ضمن بیان این مطلب که رویکرد دولت سیزدهم حمایت از تشکل های مردم نهاد است، به همین جهت تعداد تشکل های مردم نهاد استان طی ۲ سال و نیم گذشته بالغ بر ۶۰ درصد افزایش داشته است افزودند: در حوزه اشتغال، تهیه جهیزیه، امداد رسانی به محرومان و سیل زدگان و به طول کل اقدامات بسیار خوبی شکل گرفته که خیرین، تشکل‌ها و گروه های جهادی استان نقش بسزایی در تحقق آن داشتند.

رعنا سورمه معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان در خصوص این همایش به روابط عمومی گفت: هم اکنون ۹۲ موسسه خیریه در سطح استان تحت نظارت بهزیستی می باشند که در این همایش و نکوداشت ۲۰ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی استان موفق به کسب تقدیر شده اند.

سورمه ادامه داد: با افتخار اعلام می کنیم که در ارزیابی انجام شده در این نکوداشت موسسه نورمبین تحت نظارت بهزیستی استان در شهرستان شاهرود که در حوزه کودکان بدون سرپرست و سرپرست غیرموثر در حال فعالیت است در بین کلیه موسسات خیریه در استان موفق به کسب نشان کشوری والی گردید که این نشان از جایگاه و اهیمت خدمت رسانی در حوزه بهزیستی دارد.

وی در پایان سخنان خود موسسات خیریه را بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بیان داشته و ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و هم دلی کلیه موسسات و مراکز تحت نظارت افزودند: رویکرد جدید بهزیستی استان در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی است و در این را دست یاریگری کلیه افراد، موسسات، نهادها، دستگاه های اجرایی و... را به گرمی می فشارد.

این مراسم با هدف ترویج و احیا فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام، نشر سنت‌های حسنه اسلامی، ارتباط و هماهنگی با مؤسسات خیریه و تشکل‌های نیکوکاری مردمی کشور به منظور تعامل و تبادل تجربه و بهره‌گیری از ظریت‌های آنها برای انجام حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان با تقویت و گسترش مشارکت مردمی به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد.

نام «والی» با هدف ارج نهادن به خدمات شایسته و بی نظیر «مرحوم حاج عبداله والی» که خالصانه و خاضعانه سالهای طولانی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم محروم و مستمند منطقه بشاگرد و تالش برای زدودن آثار فقر از چهره این منطقه کرده ، نامگذاری شده است.

کد خبر 99118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد