دیدار بی واسطه مسئولین با مردم شهرستان قشم

مطالبات مردم شهرستان قشم با حضور استاندار هرمزگان در میز خدمت دولت مردمی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ میز خدمت دولت مردمی روز پنجشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مصلی امام علی علیه السلام شهر قشم برپا شد.

این میز خدمت در راستای سلسله میزهای خدمت استاندار هرمزگان در شهرستان‌های این استان با شعار «بی واسطه با مردم» در شهرستان قشم دایر شد و استاندار هرمزگان ، معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیران کل بازرسی، حوزه استاندار، امور اقتصادی و حراست استانداری و برخی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند.  

در این برنامه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به همراه رییس اداره بهزیستی شهرستان فشم پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی بود و دستوراتی جهت تسریع در پیگیری و تحقق مطالبات مراجعین صادر کرد.

گفتنی است در استان هرمزگان به صورت هفتگی میز خدمت مسئولان، مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر ۲ هفته یکبار نیز مهدی دوستی استاندار هرمزگان کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امورات مردم راهی شهرستان‌های مختلف این استان می‌کند.

کد خبر 99071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد