پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از زِئران در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

محمد مهدی شاهقدمی در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از پیروان ولایت و رهروان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام، بدین شرح است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

حمله تروریستی، دشمنانه و بزدلانه به پیروان ولایت و عاشقان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و حزن فراوان ایران اسلامی شد.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

اینجانب شهادت مظلومانه زائران و ارادتمندان سرباز راستین ولایت را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت دارم.

یقیناً با همدلی و بصیرت ملت بیدار و شجاع ایران اسلامی تحت رهبری، ولی امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) آمران و عاملان این جنایت اندوه‌بار که کوردلانه به دنبال فتنه‌انگیزی و ایجاد ناامنی در کشور هستند و به حملات تروریستی می‌پردازند، به سزای اعمال وحشیانه خود خواهند رسید.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 98958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد