پیام مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز زن

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام به شرح ذیل است؛

"اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السرالمستودع فیها بعددما احاط به علمک"

بیستم جمادی الثانی، سالروز میلاد زهره درخشان عصمت و طهارت، راز ماندگار هستی، اسوه تمام عیار مکارم و اخلاق در تمامی اعصار، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) که به خوبی روز زن و بزرگداشت مقام مادر نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی برای نگاه به سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ زن و مادر است.

بدون شک این روز خجسته به مثابه پیدایش هویتی ممتاز در پهنه عالم امکان است و طلوع اختر تابناک فاطمه در سپهر معرفت بشری، چنان شور و نشاط آفریده که تنها در پرتو خورشید عالم‌تاب محمدی و بدر تمام علوی قابل رویت است.

اینجانب نیز به نوبه خود، با گرامی گرفتن این روز عزیز و فرخنده، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر را به تمامی بانوان فرهیخته و مادران خردمند در سراسر جهان، به ویژه بانوان پرتلاش شاغل در مجموعه بهزیستی استان اردبیل تبریک گفته و از خداوند حکیم خواستارم به برکت نور حضرت زهرای مرضیه علیهاالسلام، روزهایی سرشار از موفقیّت‌های علمی و معنوی و حسن عاقبت و عافیت برای تمامی مردم جهان قرار دهد.

                                                                                                                                                                                  حامدرضایی
                                                                                                                                                                          مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 98835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد