نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان با بانوان شاغل در بهزیستی به مناسبت روز زن

به گزارش روابط عمومی، نششست صمیمی بانوان شاغل در بهزیستی استان و شهرستان های تابعه (به صورت برخط) با مدیرکل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر در اداره کل بهزیستی صورت گرفت. در این نشست بانوان دغدغه های خود را در خصوص مسائل شغلی خود مطرح نمودند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در نشست صمیمی با بانوان شاغل در بهزیستی استان، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر گفت: خوشحالیم که به مناسبت فرارسیدن ولادت بانوی آب و آیینه، حضرت زهرا سلام الله علیها، فرصتی دست داد تا در خدمت بانوان بزرگوار شاغل در بهزیستی باشیم. دغدغه ای که در نشست امروز داریم، شنیدن مباحث و مسائل حوزه بانوان است تا در راستای حل و فصل این مسائل، قدم برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تعداد بانوان شاغل در بهزیستی ادامه داد: اداره بهزیستی استان اردبیل جزو معدود اداراتی است که ۴۰% از کارکنان آن را بانوان تشکیل داده و ما ۱۴۲ همکار خانم در این اداره داریم و باعث افتخار است که شاهد حضور پررنگ و پرمهر بانوان زحمتکش در اداره بهزیستی هستیم.

رضایی با اشاره به نشست بانوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از جمله مباحث و مسائل اساسی که در دیدار بانوان با رهبر انقلاب در روز های اخیر مطرح شد، الگوی زن در جامعه و جهان کنونی است که حضرت زهرا(س) بعنوان بزرگترین اسوه قابل اتکا در تمامی جوامع علی الخصوص جامعه اسلامی معرفی می‌شود. زن در جامعه اسلامی، مرجعی معرفتی با بینشی عمیق است که در بهزیستی نیز شاهدیم که بانوان در حوزه های مختلف بهزیستی، رفتارهایی مادرانه و دلسوزانه در خصوص پیگیری و رفع مشکلات مددجویان و مراجعه کنندگان به بهزیستی داشته اند و این معرفت و بینش بانوان در سیستم بهزیستی نیز جاری و ساری می‌باشد.

وی افزود: حضرت زهرا (س) به درجه ای از فهم و هوشیاری رسیده بودند که در موقعیت های مختلف، بهترین مسیر و مناسب ترین راهکار را انتخاب می نمودند و با توجه به شرایط و فضای حاکم در آن زمان در مسیر احقاق حق و حقانیت درست ترین تصمیم هارا می‌گرفتند و این ایستادگی و گذشت، در تمام زندگی این بانوی همام قابل مشاهده است. امید داریم تا عنایات ویژه آن بانوی بزرگوار، شامل حال تمامی همکاران شاغل در بهزیستی علی‌الخصوص بانوان مکرم شده و از خداوند منان، خواستار توفیقات روزافزون برای این بزرگواران هستیم.

در ادامه برنامه، بانوان مطالبات خود را در خصوص مسائل موجود از جمله ساعات اداری مادران شاغل، تشکیل تیم های ورزشی و اعزام بیشتر بانوان به مسابقات ورزشی بیان نمودند و از سوی مدیرکل نسبت به اقدام در این زمینه و تشکیل جلسه ای جداگانه در این خصوص، قول مساعد داده شد. همچنین در نهایت از بانوان توانمند و موفق شاغل در بهزیستی خصوصاً همکارانی که اسامی آنها هم نام با حضرت زهرا(س) بود با اهدای لوح و هدیه، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 98794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد