رودسر | بازدید امام جمعه رودسر از خانه های شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی شهرستان رودسر

حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری امام جمعه رودسر با همراهی رئیس اداره بهزیستی رودسر و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در خانه های شبانه روزی نگهداری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر حضور یافته و با فرزندان بهزیستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این دیدار، پیمان محمدی پور، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر، ضمن قدردانی از حضور پیگیرانه امام جمعه رودسر نسبت به جامعه هدف بهزیستی، اظهار داشت: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در مقاطع سنی ۶ تا ۱۸ سال در این مراکز نگهداری می‌شوند.

وی افزود : بسیاری از هزینه های رسیدگی به کودکان و نوجوانان علاوه بر بودجه ی دولتی، توسط شرکای اجتماعی و خیرین تامین می شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری امام جمعه رودسر نیز در این دیدار با بیان اینکه فعالیت مربیان و کارکنان مراکز نگهداری فرزندان و خانه های شبانه روزی، آمیخته ای از تخصص و عشق است، اذعان داشت: نوع فعالیت کارکنان مجموعه بزرگ بهزیستی از فراز و نشیب های بسیاری برخوردار می باشد و شایسته است تا تمامی کسانی که به هر نوعی به جمعیت هدف بهزیستی خدمت می کنند مورد تقدیر قرار گیرند.

وی همچنین وظیفه کارکنان بهزیستی را در مورد تربیت و آموزش مهارت ها به فرزندان و خانوادها بسیار مهم و زیربنایی ارزیابی کرد و خواستار توجه ویژه کلیه دستگاه های اجرایی و خیرین نیکوکار به جمعیت هدف بهزیستی به ویژه فرزندان آینده ساز وطن شد.

کد خبر 98686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد