در رسانه| انتخاب هیدج به عنوان شهر بدون مانع برای معلولان

رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: هیدج به عنوان شهر بدون مانع استان برای معلولان انتخاب شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان علی لطیفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی بهزیستی است، عنوان کرد: اهتمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرایی شدن این موضوع مهم زمینه حضور معلولان در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر مطب پزشکان و بانک‌ها یکی از امکانی که باید توجه جدی نسبت به موضوع مناسب‌سازی در آن وجود داشته باشد دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: معلولان و جانبازان در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی نباید مشکلی داشته باشند، از این رو باید اهتمام جدی برای مناسب‌سازی دستگاه‌های اجرایی به ویژه در ورودی آنها وجود داشته باشد. 

لطیفی با ارائه گزارشی از وضعیت ادارات شهرستان، متذکر شد: اقداماتی در همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه مناسب‌سازی انجام شده است اما در انجام برخی از اقدامات نیازمند نظرات مثبت دستگاه‌های اجرایی هستیم تا کارهای صورت گرفته تکمیل شود هر چند در جریان کمبود اعتبارات در برخی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

رئیس بهزیستی ابهر با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از امکانات عمومی و رفاهی جامعه مانند سایر اقشار، حق معلولان و جانبازان نیز است، ادامه داد: جانبازان و معلولان ابهری در دسترسی به برخی از دستگاه‌های اجرایی دچار مشکل هستند.

لطیفی با توصیح اینکه هیدج به عنوان شهر بدون مانع انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: اعتباراتی از طریق استانداری نیز به این شهر اختصاص داده شده است.

کد خبر 98608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد