جلسه کمیته مناسب سازی استان بوشهر با هدف پیگیری سامانه های جامعه هدف بهزیستی برگزار شد

جلسه کمیته تخصصی مناسب سازی با حضورعزیز الله خورشیدی مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری و اعضای کمیته در محل استانداری بوشهر برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این جلسه عزیزالله خورشیدی مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری بوشهر ضمن ارج نهادن به جایگاه توانیابان از دستگاه های متولی خدمات رسان خواست تا با پیگیری و بررسی سامانه های خدمات رسانی به ناشنوایان همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات این قشر در ایجاد ارتباط با فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی اضافه کرد: بررسی زیر ساخت ها و ایجاد سامانه های پیامکی در جهت تسهیل ارتباط بین توانیابان و مراکز خدمات رسان امری ضروری است.

سرگرد یزدان دوست(نماینده) نیروی انتظامی با معرفی سامانه پیامکی ۷۷۱۱۰ جهت ارتباط بین ناشنوایان با نیروی انتظامی اظهار کرد: این سامانه قادر است پیامک های دریافتی از سمت ناشنوایان را بررسی و در سریعترین زمان خدمات رسانی در محل را انجام دهد.

مسئول آی تی اورژانس به خدمات تخصصی اورژانس ۱۱۵ به ناشنوایان اشاره کرد و گفت: ناشنوایان و افراد دارای کم توانی با ارسال عدد ۱ به سامانه اورژانس، با آدرسی که قبلا از سوی بهزیستی به ما ارسال کرده اند و در سامانه ما ثبت شده است، اورژانس ۱۱۵ قادر خواهد به این قشر از جامعه در محل به ارائه خدمات تخصصی بپردازد.

در پایان مقرر گردید که دستگاه های ذیربط در خصوص سامانه های ارائه خدمات اجتماعی تحت نظارت خود اطلاع رسانی های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 98129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد