فراخوان شناسایی مراکز همکار جهت تهیه دستگاه غربالگری شنوایی کودکان ۳تا۵ سال

اداره کل بهزیستی استان قم در نظر دارد از طریق کمک به مراکز و موسسات واجد شرایط نسبت به تامین یک دستگاه غربالگری شنوایی کودکان ۳تا۵ سال با شرایط ذیل اقدام نماید.

اداره کل بهزیستی استان قم در نظر دارد از طریق کمک به اشخاص حقیقی و موسسات حقوقی نسبت به تهیه یک دستگاه غربالگری شنوایی کودکان ۳تا۵ سال با شرایط ذیل اقدام نماید. لذا افراد حقیقی دارای مدرک کارشناسی شنوایی شناسی و موسسات واجد شرایط طبق دستورالعمل ابلاغی که مایل به همکاری در تامین دستگاه های غربالگری می باشند ضروری است درخواست کتبی خود را حداکثر تا مورخه یازدهم دی ماه 1402 به دفتر پیشگیری از معلولیت های اداره کل بهزیستی استان قم تحویل نمایند تا پس از بررسی و تصمیم گیری در کمیته غربالگری استان اقدام لازم بعمل آید.

شرایط لازم همکاری جهت خرید دستگاه غربالگری شنوایی کودکان:

۱-اشخاص حقیقی دارای مدرک کارشناسی شنوایی یا بالاتر که دارای پروانه فعالیت باشند موسسات حقوقی که در اساسنامه خود دارای اهداف پیشگیری از معلولیتها می باشند و سابقه همکاری (حداقل یک سال ) در این زمینه را دارا می باشند .

۲- الزام به انجام تعهداتی که از جانب معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تعیین می گردد.

* لازم به ذکر است اولویت با شنوایی شناسانی می باشد که  قبلا از اداره کل بهزیستی قم  دستگاه دریافت نکرده اند و در مراکز فعال غربالگری کودکان جهت ارجاع کودکان ۳تا۵ سال فعالیت داشته باشند.

کد خبر 98126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد