شاهرود | اهدای جهیزیه به ولی نعمتان جامعه هدف بهزیستی شهرستان خلخال

به گزارش روابط عمومی، مراسم اهدای جهیزیه برای نو عروسان تحت پوشش در بخش شاهرود توسط مسئول بنیاد احسان و نیکوکاری فرمان حضرت امام(ره) و مدیر عامل موسسه عاشورا با حضور امام جمعه و بخشدار بخش شاهرود، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال، مسئول امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، فرمانده بسیج مقاومت سپاه شاهرود، شهردار و رئیس شورای اسلامی کلور، کارشناس مرکز مثبت زندگی شهید عاشوریزاده و مسئولین ادارات بخش شاهرود برگزار گردید.

در این مراسم به چهار نفر از نو عروسان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان خلخال ساکن در روستاهای تابعه بخش شاهرود، جمعا ۲۰ قلم جهیزیه (لوازم خانگی) به ارزش ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تحویل گردید.

این جهیزیه توسط مؤسسه احسان فرمان حضرت امام (ره) و مؤسسه خیرین عاشورای شهر کلور تهیه و در اختیار ولی نعمتان جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

در این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال ضمن تشکر و قدردانی، این عمل خیر خواهانه و قابل ستایش را ستوده و از حمایت و همدلی خیرین و مؤسسات مراکز خیریه، ابراز خرسندی نموده و خواستار تداوم این گونه مشارکت ها مخصوصا در ساخت مسکن معلولین و افراد تحت حمایت شد. 

 رئیس اداره بهزیستی همچنین عنوان داشت که در طول یکسال اخیر به تعداد ۱۴ نفر از فرزندان افراد تحت حمایت بهزیستی شهرستان خلخال جمعا به ارزش ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال توسط گروههای جهادی بسیج سپاه ناحیه خلخال، مؤسسات خیریه احسان، عاشورا و آبشار عاطفه ها؛ جهیزیه تهیه و تحویل مددجویان عزیز گردیده است.

کد خبر 98103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد