برگزاری مراسم شب یلدا در خانه موقت خیام

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران در جشن شب یلدای فرزندان مرکز خیام حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در آستانه شب یلدا مراسم سنتی این شب برای فرزندان مقیم خانه موقت خیام با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی برگزار شد.

محمد نصیری ضمن حضور و تبریک به مناسبت شب یلدا به فرزندان تحت سرپرستی و کارکنان مرکز نگهداری خیام افزود: اینگونه مناسبتها فرصت بسیار خوبی است که فرزندان تحت سرپرستی با شرکت در این مراسم ها با سنت های دیرین و آئین های سنتی آشنا شوند.

محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران نیز ضن خدا قوت و خسته نباشید به مدیریت و کارکنان مرکز عنوان داشت: این شب یادگار سنت کهن ایران است و برگزاری این مراسم ها فرصتی بسیار عالی برای حفظ روحیه و شادابی فرزندان مقیم در مرکز می باشد.

گفتنی است، این مراسم همراه با پذیرایی، جشن و موسیقی بود و مدیریت مرکز فاطمه رستار با همراهی خیرین، مددکاران و کارکنان مرکز این جشن را تدارک دیده بودند که با اهدا محصولات هنری تولید شده توسط فرزندان مقیم در مرکز به میهمانان این مراسم پایان یافت.

مراسم شب یلدا در خانه موقت خیام با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران، معاون شهرسازی منطقه ۳ تهران، مسئول حراست، صارمی معاونت شهرسازی شهرداری، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران، معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرتهران، خیرین و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 98052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد