لزوم تحقیق و پژوهش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

چهارمین همایش روانشناسی و آسیبهای اجتماعی با محورهای خانواده آموزش مسایل تربیتی بیماریهای خاص و فضای مجازی حاشیه نشینی اعتیاد و خودکشی در باحضور علی محمد قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور ، رضا شریفی معاون سیاسی و استاندار سیستان و بلوچستان  و معین الدین سعیدی نماینده مردم شریف شهرستان چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقندسایر مسئولان استانی در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، چهارمین همایش روانشناسی و آسیبهای اجتماعی با محورهای خانواده آموزش مسایل تربیتی بیماریهای خاص و فضای مجازی حاشیه نشینی اعتیاد و خودکشی در باحضور علی محمد قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور ، رضا شریفی معاون سیاسی و استاندار سیستان و بلوچستان  و معین الدین سعیدی نماینده مردم شریف شهرستان چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقندسایر مسئولان استانی در شهرستان چابهار برگزار شد.
دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این همایش اظهار کرد: این همایش‌ها کمک می‌کند به ما که نگاه اندیشمندانه‌ای به تهدیدهایمان داشته باشیم.

اویسی گفت: مسئله اعتیاد تهدید جدی است که سلامت جامعه را تهدید می‌کند، خانواده‌های زیادی را داریم که در بستر اعتیاد واقعاً تاب و توانشان رااز دست دادند.

این مسئول ادامه داد: اتفاقات زیادی در بستر اجتماعی ما رخ می دهد که وقتی منشا شناسی میکنیم منشاش به اعتیاد برمیگردد، خود طلاق به عنوان یک پدیده‌ای که ممکن است فراوانی آن جدی نباشد اما اعتیاد بستر آن را فراهم می کند.

اویسی بیان کرد: عزیزانی را داریم که متاسفانه از ظرفیت های اقتصادی لازم برای ادامه حیات و زندگی بی بهره اند یا کم بهره اند همه اینها ایجاب میکند که ما وارد این عرصه بشویم و با تحقیق و پژوهش راهکار لازم را برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیداد کنیم.

کد خبر 97832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد