حمایت حقوقی و قضایی از افراد دارای معلولیت

رییس بهزیستی بم به همراه جمعی از مسئولین محلی ومسئولین قضایی شهرستان بم وبروات میهمان مسئولین ومددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان ذهنی و اعصاب و روان شهرستان بم واقع در بروات بودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد ابوذری رییس بهزیستی بم  در این بازدید که  با حضور اعظمی رییس دادگستری شهرستان بم ، بهنام جعفری‌زاده دادستان، امین افشاری رییس حوزه قضایی بروات و  حجت الاسلام نوری صفا امام جمعه بروات همراه بود ضمن عرض خیر مقدم وتقدیر از اهتمام ارزشمند مدیران ومسئولین بم به فعالیتها وممسئولیتهای مجموعه بهزیستی به ارائه توضیحاتی پیرامون خدمات ارائه شده در مراکز بهزیستی پرداخته وعنوان داشت : بر مبنای سیاستهای کلی سازمان بهزیستی کشور توانمند سازی جامعه هدف از اصلی ترین اهداف تعیین شده ای است که دست یابی به این مهم نیز تنها در گرو همکاری وهمراهی خیرین ومجموعه های مردم نهاد وسایر دستگاههای اجرایی در مجموعه حاکمیت است .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز و هفته جهانی افراد دارای معلولیت عنوان داشت : جلب توجه جامعه جهانی به مسائل ومشکلات افراد دارای معلولیت از طریق اختصاص یک روز در تقویم جهانی به نام این افراد نشان از اهمیت و ویژگی قابل توجه این موضوع دارد که در همین راستا مجموعه بهزیستی در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت خیرین وتوان اجرایی تشکلهای مردم نهاد؛ با اشتراک گذاشتن همه توان خود موثر ترین وماندگار ترین خدمات تخصصی را به افراد دارای معلولیت وخانواده های آنها ارائه نماید .

در ادامه اعظمی  رییس دادگستری شهرستان بم نیز با تقدیر از خدمات ارزنده بهزیستی به جامعه هدف و به ویژه افراد دارای معلولیت ونیازمند به خدمات خاص در سخنانی اظهار کرد: دادگستری شهرستان آماده هرگونه حمایت حقوقی و قضایی در حوزه حقوق افراد دارای معلولیت  است.

وی با یادواری مسئولیت اجتماعی کلیه دستگاههای دولتی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شرق استان کرمان، انتظار می‌رود همه ادارات توجه ویژه ای به بهزیستی داشته باشند و با عزم توام با همدلی مسایل و مشکلات بهزیستی و بطور خاص این مرکز حل شود.

در ادامه بخشهای مختلف مراکز فوق مورد بازدید حضار قرار گرفت و مسئولین حاضر در این بازدید  در فضایی صمیمی با افراد دارای معلولیت  مقیم دیدار وگفتگوکردند

کد خبر 97668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد