نیر| اردبیل |برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان شهرستان نیر در فرمانداری

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان شهرستان نیر با حضور معاون فرماندار، رؤسای ادارات و رئیس اداره بهزیستی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه اختری رئیس اداره بهزیستی شهرستان، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مناسب سازی و بیان مشکلات معابر عمومی شهر نیر گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبات معلولان جسمی، نابینایان، جانبازان و سالمندان، مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری است و پاسخگویی به این مطالبه جامعه هدف و شهروندان، نیازمند همکاری تنگاتنگ  تمامی مسئولان شهری، ادارات و به خصوص شهرداری است.

رئیس اداره بهزیستی، با بیان اقدامات انجام یافته مصوبات جلسه قبل گفت: طبق ارزیابی و بازدید انجام شده از مناسب سازی ادارات و معابر عمومی در شهرستان وضعیت مناسب سازی قابل قبول برای معلولان و سالمندان نیست و بهبود این وضعیت، نیازمند اقدامات جدی و مشارکت همه ادارات است.  


معاون فرماندار ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت تمام ادارات و اعضای کمیته مناسب سازی گفت: بازسازی و اصلاح مکان های پرتردد و سطوح معابر  ارزش گذاری و ارج نهادن به این قشر عزیز می باشد. این مقام مسئول خواستار حضور فعال تمام ادارات مرتبط و مسئول در جلسات بعدی گردید.


در این جلسه یکی از پارکهای داخل شهر به نام پارک سالمندان انتخاب شد و شهرداری قول مساعد نسبت به نام گذاری، مناسب سازی و تجهیز مبلمان این پارک به نام سالمندان را دادند.

کد خبر 97624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد