خیرین با پرداخت زکات اقشار آسیب پذیر را  حمایت کنند 

سرپرست بهزیستی استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: جمع آوری زکات می تواند در تامین مسکن، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت جامعه هدف بهزیستی موثر باشد و در صورت اختصاص سهمیه شورای زکات به بهزیستی می توان شاهد خانه دار شدن مددجویان بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با تقدیر از خیرین و مردم خیراندیش استان زنجان که همواره یاریگر بهزیستی هستند، گفت: هدایت نیات خیر و پرداخت زکات یکی از راه های از بین بردن فقر است.

وی ترویج  و نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه را مهم عنوان نمود و خاطرنشان کرد: حضور مردم در فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می تواند نقش بسزائی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

سرپرست بهزیستی استان زنجان  میزان مشارکت های مردمی(نقدی، غیرنقدی، خدماتی) در شش ماهه اول سال را بیش از ۸ میلیارد تومان  اعلام کردوگفت: بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهپزیستی از این کمک ها را فراهم آورند.

وی  یاداور شد: تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی نزدیک به ۸۰۰ کودک است و در حال حاضر ۶۷۰ حامی بهزیستی را همراهی می کنند و ۳۵۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

کد خبر 97565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد