۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
پیام تسلیت مدیر کل

مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی سالروز شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کلبهزیستی استان متن پیام به شرح زیر است:  

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَهُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مقام زن را در جامعه شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهن مان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه‌ها؛ دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

ام ابیها؛ اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که میتوان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه‌ی تاریخی نیست؛ بلکه آموزه‌ای متعالی در باب دفاع از آرمان‌های دینی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بانوی دو عالم، پاره تن پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف تسلیت عرض نموده و امید است که در عصر کنونی بتوانیم با الگو قرار دادن منش و رفتار آن بانوی گرانقدر جهان اسلام، رهروانی شایسته در راه خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان باشیم.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 97508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد