تجلیل از ورزشکاران و افتخار آفرینان جشنواره فرزندان مهر

فرزندان شبه خانواده بهزیستی استان اردبیل در رشته فوتسال رتبه سوم کشوری را بدست آورد.

مراسم تجلیل ازورزشکاران و مربیان افتخار آفرین در جشنواره فرزندان مهر از بین فرزندان شبه خانواده و مراقبت شده در منزل با حضور مدیر کل ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد .

در این مراسم علی شریفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان با بیان اینکه استان اردبیل با حداقل نفرات بهترین نتایج مسابقات ورزشی را ازآن خود کرده است گفت : خوشبختانه در سایه تلاش و همت تمامی مسئولین، مربیان و فرزندان شبه خانواده امسال رتبه ششم کشوری به استان اردبیل اختصاص یافته است .

معاون پشتیبانی ومتابع انسانی بهزیستی استان اظهارداشت : امسال برای اولین بار فرزندان شبه خانواده در رشته فوتسال رتبه سوم کشوری را بدست آوردند که جای بسی افتخار و مایه مباهات دارد.

شریفی ادامه داد : بحمداله تلاشهای خوبی در حوزه اموراجتماعی ودر زمینه ورزش صورت گرفته است بطوریکه شناسایی استعدادها و پرورش خلاقیتهای ورزشی و تحصیلی از جمله اقدامات این حوزه می باشد .

در ادامه دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان هم ضمن قدردانی از تلاشهای تمامی دست اندرکاران بویژه ورزشکاران از جمع فرزندان مراقبت شده در مرکز و خانواده ها خاطر نشان ساخت : یکی از اهداف سازمان تامین سلامت جسمانی و روحی افراد و کارکنان خصوصاً افراد تحت حمایت این مجموعه است .

مدیرکل بهزیستی استان فراهم ساختن زمینه های استعداد یابی ، پرورش خلاقیت و جهت دهی آنها را لازمه پویایی سازمان یاد کرد و گفت : با این شیوه امکان آشنایی بیشتر فرزندان در رابطه با فرهنگها وآداب و سنن سایراقوام میهن اسلامی فراهم می شود و زمینه های شکوفایی استعدادها هم تقویت خواهد شد .

وی اظهار امیدواری کرد : با برنامه ریزی منطقی ، درست و هدف گذاری شده می توان به عناوین نخست در سطح کشوری دست یافته و شاهد رشد ، شکوفایی و بالندگی در کنار سایر فعالیتهای سازمان بود .

در پایان این مراسم از مدال آوران برتر در بخش جشنواره کارکنان با اهداء لوح سپاس وهدایای نقدی تجلیل وقدردانی بعمل آمد .

کد خبر 9693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد